Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Pysarchyk O$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
|
1. |
Pysarchyk O. L. The importance of integrating reading and writing for the EFL teaching [Електронний ресурс] / O. L. Pysarchyk, N. V. Yamshynska // Advanced education. - 2015. - Вип. 3. - С. 77-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/novocv_2015_3_15 Висвітлено питання формування та ефективності інтеграції мовних навичок, надано визначення різних навичок (письмо, говоріння, читання, аудіювання), розкрито етапи процесу письма, визначено переваги інтеграції письма і читання. Розглянуто історію підходу інтеграції навичок і відмінності між усною та письмовою мовою, описано процес читання та завдання на трьох основних етапах процесу читання. Важливість цієї роботи визначається потребою сучасної школи у професійно підготовлених фахівцях, які достатньою мірою володіють всіма мовними навичками. Мета роботи - визначення важливості навчання первинних навичок для максимізації їх ефективності у процесі викладання іноземних мов шляхом їх інтеграції; розглянути педагогічні стратегії для інтеграції читання та письма та переваги підходу інтергації навичок.
| 2. |
Pysarchyk O. L. Students’ "language barrier”: psychological factors and solutions [Електронний ресурс] / O. L. Pysarchyk, N. V. Yamshynska // Вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". Серія : Філологія. Педагогіка. - 2015. - Вип. 6. - С. 74-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vntufil_2015_6_17
| 3. |
Nypadymka A. S. The impact of perception styles on the choice of classroom activities in ESL teaching [Електронний ресурс] / A. S. Nypadymka, O. L. Pysarchyk // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2018. - Вип. 61. - С. 192-195. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2018_61_50
|
|
|